Navigatie

Ruilen en/of retourneren

Vorige Artikel 2 van 5 Volgende

Retourneren
Hier vindt u alles over het ruilen en/of retourneren van de door u bestelde producten via www.keykeepa.nl. Ook vindt u hier de informatie die u nodig heeft mocht u onverhoopt een klacht hebben over één van onze producten.

Artikel ruilen/retourneren
Wanneer u een artikel wilt retourneren dan kunt u dit aangeven op het retourformulier. Zodra uw retourzending (artikel en retourformulier) bij ons binnen is, wordt deze verwerkt. Bij een ruiling wordt het nieuwe artikel, indien voorradig, zo spoedig mogelijk naar u verzonden. 

U kunt het artikel op de volgende manier retourneren. In uw ontvangstbewijs per email versturen wij direct een link voor het uitprinten van een retour etiket. Wanneer u het retourformulier heeft ingevuld kunt u de verpakking voorzien van dit etiket. U kunt uw pakket dan kosteloos aanbieden bij ieder PostNL servicepunt. Hier zal het etiket worden gescand en u krijgt hiervan een bewijs mee. Bewaar deze goed want dit is uw bewijs dat u het pakket retour heeft aangeboden.

Voorwaarden ruilen / retourneren 
• Het artikel dient in ongebruikte staat te zijn. 
• Het artikel dient voorzien te zijn van alle originele stickers, labels en/of kaartjes. 
• Het artikel dient verpakt te zijn in de originele verpakking. 
• Het artikel dient binnen 14 dagen na ontvangst te worden teruggezonden. 
• Het retourformulier dient zo volledig mogelijk te worden ingevuld en in de verpakkingsdoos te worden bijgesloten.
• Goederen onder rembours worden niet geaccepteerd. 

Terugbetaling 
Wanneer wij uw retourzending volgens bovenstaande voorwaarden hebben ontvangen, wordt u hiervan per mail op de hoogte gesteld. Wij streven ernaar binnen 3 werkdagen na ontvangst het (resterende) bedrag terug te storten op uw rekeningnummer. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Bel gerust met 0180 - 82 08 42 of stuur een email naar info@keykeepa.nl

Mocht een product beschadigd of niet correct geretourneerd zijn heeft Keykeepa het recht om een product te weigeren of de eventuele waardevermindering in rekening te brengen

Ik heb een klacht, wat nu? 
Voordat de producten door ons worden verzonden, worden deze eerst gecontroleerd op eventuele beschadigingen. Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat u een product heeft ontvangen welke beschadigd of stuk is kunt u dit vermelden op het retourformulier en het artikel retourneren of ruilen op bovenstaande wijze.

Mocht u een klacht hebben van een andere aard dan bovenstaand kunt u een email sturen naar info@keykeepa.nl. Wij zullen u binnen 2 werkdagen berichten dat wij u klacht hebben ontvangen en uiteraard proberen wij deze dan ook zo spoedig mogelijk naar tevredenheid voor u op te lossen. 

Retourformulier 
Download het retourformulier hier.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2015 - 2018 keykeepa | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel